Arveldus

Kui veearvesti näit ei jõua meieni teenuslepingus kokku lepitud ajal, koostame arve tuletatud näidu alusel. See tähendab, et võtame arve koostamisel aluseks 12 kuu keskmise tarbimise põhjal tuletatud näidu. Kui eelneva 12 kuu keskmine tarbimine on ≤0, arvestatakse veekulu 0,33 m3 ööpäevas. See on statistiline keskmine ööpäevane tarbimine. Tuletatud näidu alusel esitatud arve ei pruugi kajastada tegelikku tarbimist. Tuletatud näiduga arve parandamiseks palume teatada tegelik veearvesti näit.

Selleks, et vältida tuletatud näiduga arve saamist, tuleb näit teatada kuni 5 päeva enne või hiljemalt 5. päeval pärast kokkulepitud arveldusperioodi lõppu.
Juhul kui Te ei soovi näitu teatada, soovitame sõlmida makseplaan.

Makseplaan võimaldab kliendil teatada veearvesti näitu vaid üks kord aastas ning aasta jooksul toimub teenuse eest tasumine vastavalt makseplaanis kokkulepitud keskmisele tarbimisele. Makseperioodi lõpus esitatakse veearvesti näit, mille alusel toimub tarbimise ja arvelduse korrigeerimine. Makseplaan sobib kõige paremini erakliendile, kes arveldab meiega ühe veearvesti näidu alusel. Samuti võivad makseplaani sõlmida ka näiteks väikesed kontorid. Makseplaan sõlmitakse 12- kuuks. Makseplaani lõppedes kehtib edasi põhileping kui uut plaani ei sõlmita.

Makseplaani sõlmimise eelduseks on:

  • arveldatud viimase kuu tegelik näit
  • 12-kuulise tarbimisajaloo olemasolu
  • standardtingimustega lepingu olemasolu. Juhul kui see puudub, uuendame lepingut.

Makseplaani sõlmimiseks palume võtta meiega ühendust.

E-arve püsimakselepingu saate sõlmida internetipangas või pangakontorites. E-arve püsimakselepingu sõlmimiseks on vaja viitenumbrit, mille leiate oma arvelt. Lisaks püsimakselepingu sõlmimisele peate kindlasti tellima ka e-arve. E-arvet saab tellida internetipangas, pangakontorites ning Arved.ee ja eArvekeskus.ee keskkonnas.

E-arve püsimakselepingut saavad sõlmida kõik, kes soovivad. Selleks, et kolmanda isiku sõlmitud püsimakseleping toimiks, tuleb tellida piiratud e-arve. Piiratud e-arvet saab tellida Swedbanki internetipangas ja kontorites, SEB ning Arved.ee keskkonnas.
print

Meeldetuletuse arve tasumise ja/või näidu teatamise kohta saab endale lisada klient. Kui selline teenus on tellitud, siis saadetakse meeldetuletus automaatselt, isegi juhul, kui arve on teavitamise kuupäevaks juba tasutud.
Juhul kui Te ei soovi enam meeldetuletusi saada, saab sellest teenusest loobuda meie Iseteeninduses. Samuti võite meeldetuletusest loobumiseks avaldada soovi e-posti teel: tvesi@tvesi.ee

Kui Teil on probleeme veearvete tasumisega, palume Teil meiega ühendust võtta e-posti teel: tvesi@tvesi.ee või helistades meie kliendiinfo telefonil 62 62 200. Koos leiame sobivaima lahenduse.

2022. aasta suvest ei võimalda me uutele klientidele kastmisvee kanalisatsioonitasust vabastamist. Olemasolevatel klientidel lõpetame antud võimaluse alates 2024. aastast. Kõige loodussõbralikum on kasta taimi vihmaveega. Viimaste aastate pikad põuaperioodid on selgelt näidanud vajadust muuta meie kõigi suhtumist puhtasse joogiveesse kui olulisse loodusvarasse, mida tuleb tarbida säästlikult.

  • Loe siit, kuidas koguda vihmavett.