Alates 1. septembrist lõpetame sularahamaksete vastuvõtmise

Head kliendid!

Anname teada, et alates 1. septembrist 2021 lõpetame sularahamaksete vastuvõtmise.

Viimastel aastatel on sularahamaksete arv meie klienditeeninduses märkimisväärselt vähenenud. Osalt on klientide käitumine muutunud koroonaga seotud piirangutest tulenevalt, sest tuli otsida toimivaid lahendusi, mis oleksid ilma otsekontaktita ja mugavalt kodus kasutatavad. Eelkõige on see aga siiski seotud üha kasvava pangakaartide kasutamisega ning kiire ja lihtsa võimalusega tasuda arve iseteeninduses või sõlmida püsimakselepinguga e-arve.

Edaspidi on arve tasumiseks järgmised võimalused:

  • meie iseteeninduses;
  • sõlmides e-arve püsimakselepinguga: e-arve püsimakselepingu puhul hoolitseme koos pangaga, et Teie arve oleks õigel ajal tasutud – internetipanga kasutajale saadame e-arve internetipanka ning maksetähtpäeval tasutakse arve Teie kontolt automaatselt. Kui Te internetipanka ei kasuta või Teie arveid tasub e-arve püsimakselepinguga keegi teine, saadame arve varasemalt kokkulepitud viisil ja lisaks edastame panka e-arve. E-arve püsimakselepingut saate sõlmida pangas või internetipangas.
  • meie klienditeeninduses, aadressil Ädala tn 10, Tallinn, kus on võimalik tasuda arve pangakaardiga;
  • Omniva postkontorites.

Lugupidamisega

AS-i Tallinna Vesi klienditeenindus