Tänavu võtsime esimese poolaasta jooksul Tallinna ja Saue teeninduspiirkonnast, tarbijate juurest ühtekokku 1472 veeproovi ning teostasime 12 120 analüüsi. Esimesel poolaastal võetud veeproovidest vastasid kõigile nõuetele 99,93%. See tähendab, et vaid üks proov ületas seatud piirväärtusi.
Vee- ja kanalisatsiooniteenuse näol on tegemist elutähtsa teenusega, mistõttu on väga oluline, et sellele saaks kindel olla. Mida vähem on tõrkeid teenuses, seda vähem on klientidel põhjust rahulolematuseks. Näiteks on aastate jooksul oluliselt vähenenud klientide kaebuste arv. Kui 2015. aasta esimese poolaasta jooksul pöörduti ettevõtte poole 37 kaebusega, siis tänavu esitati esimese kuue kuu jooksul vaid 21 kaebust.
Vältimaks probleemidele reageerimist tagantjärele, tegeleme ummistuste ennetamisega torustiku survepesu abil. Nõnda on ummistuste arv aasta-aastalt vähenenud. Mullusega võrreldes on ummistusi 14,25 protsendi võrra vähem.
Sel kevadel alustasime veebikeskkonna vesikraanist.ee abil kaardistama neid pealinna söögikohti, kus kliendile pakutakse soovi korral ka kraanivett Iga söögikoht saab ise veebis algatusega ühineda, aga ka klientidel on võimalik veebi kaudu teada anda, kus neile kraanivett on pakutud. Inimsed on tihtilugu muresjoogivee kvaliteedi pärast ja seetõttu pelgavad kraanivett juua. Põhjuseks võivad olla nii ammused hirmud, aga ka eelarvamused või teadmatus. Samas on hea tõdeda, et paljude jaoks on kraanivee joomine muutunud trendikaks ja põhimõtteliseks valikuks. On hea näha, et koos inimeste üldise terviseteadlikkusega tõuseb ka soov juua vett. Rahulolu-uuringud näitavad, et kraanivee joomine liigub positiivses joones.