Ettevõte on saavutanud stabiilselt väga kõrge kvaliteeditaseme ning jätkab järjepidevat tööd nii tulemuste hoidmise- kui parandamisega kõigi näitajate osas. Samuti on Ettevõte jätkuvalt pühendunud klienditeeninduse parandamisele ning kogukonna keskkonnateadlikkuse tõstmisega seotud tegevustele.
Kraanivesi on joogivesi
Pealinna joogivesi on väga kvaliteetne ning seda võib julgelt juua. Joogivee kvaliteedile kehtivad ranged seadusest tulenevad nõuded ning vee kvaliteedi kontroll toimub vastavalt joogivee kontrollikavadele, mille kinnitab Terviseameti. 2013. aasta esimese kolme kuu jooksul võeti tarbija kraanivest 749 veeproovi, millest vaid üks ei vastanud nõuetele. See tulemus ületab jätkuvalt Tallinna linnaga sõlmitud teenuslepingus nõutud taset ning on võrreldav Lääne-Euroopa veekvaliteedi tasemega.
Kindel teenus
Elanikele on oluline, et neile oleks tagatud ööpäevaringselt toimiv teenus. Seetõttu keskendub Ettevõte tarnekindluse suurendamisele. 2012. aasta sama perioodiga võrreldes on pea 30% võrra vähenenud veesurvega seotud kliendipäringute arv, mis näitab, et Ettevõte on suutnud tagada õige survega joogivee teenuse.
Klientide heaks
Ettevõte peab kliendisuhtlusel oluliseks ennetavat tegevust, et reageerida probleemidele kiiremini ning ära hoida tõsisemate probleemide teke. 2013.a esimeses kvartalis vähenes võrreldes möödunud aasta sama perioodiga kliendikaebuste arv 9,5% võrra. Ettevõtte peamiseks eesmärgiks on tagada, et kliendid teavad, millal nende probleemid lahenduse leiavad. Esimeses kvartalis saavutas Ettevõtte ka seatud eesmärgi, teavitada kliente vähemalt 90% juhtudest kliendi esmakordsel pöördumisel, milliseid tegevusi ning millal võetakse ette.
Et saada vahetut tagasisidet viimase kuu kliendipöördumiste kohta ning vajadusel koheselt reageerida rahulolematusele või küsimustele, küsime klientidelt igakuist tagasisidet. 2013. aasta esimeses kvartalis oli klientide hinnag 4-punkti skaalal 3,37 punkti.
Puhtam eluskeskkond
Aastast-aastasse on vähenenud lekete tase. Võrreldes kümneaasta taguse ajaga hoitakse igapäevaselt kokku pea 13 tuhande kuupmeetri kvaliteetset joogivett. Sama kogus vett on võrdne Tartu linna ööpäevase veetarbimisega. Ka 2013. aasta esimest kvartalit iseloomustab lekete taseme vähenemine võrreldes möödunud aasta sama perioodiga. Lekete vähendamist on võimaldanud järjepidevad pingutused parandada võrkude kvaliteeti.
Ettevõtte tähelepanu on jätkuvalt suunatud ka potentsiaalsete üleujutuste ning reostusega seotud riskidele. Ummistuste vähenemist läbi aastate on võimaldanud mitmed ennetavad tegevused nagu näiteks torustike survepesu efektiivsuse tõstmine ning pikaajalised kanalisatsioonivõrgustikku tehtud investeeringud. 2013. aasta esimese kvartalis oli ummistusi rohkem kui varasemalt, ent selle põhjuseks oli pikk külmaperiood, mille tõttu oli raskendatud ennetavate tegevuste, nagu survepesu, teostamine.