ASi Tallinna Vesi 2017. aasta esimese kvartali tootmisnäitajad olid väga head. Tänu hästi planeeritud investeeringutele ja ennetavale hooldusele saavutasime esimeses kvartalis veekadude osas rekordmadala taseme 13,73%.
Puhas joogivesi ja kvaliteetselt puhastatud reovesi
Meie jaoks on esmatähtis tagada oma tarbijatele kvaliteetne joogivesi, püsiv veeühendus ning reovee ärajuhtimise teenus.
2017. aasta esimeses kvartalis vastasid kõik joogivee ja puhastatud reovee kvaliteediproovid nõuetele. Oleme aastaid panustanud oma teavitustegevuses sellesse, et julgustada inimesi keskkonna säästmiseks kraanivett jooma. Läbi aegade on usaldus kraanivee osas oluliselt kasvanud: kui 2011. aastal usaldas kraanivett veidi alla poolte lõpp-klientidest, siis 2016. aastal läbi viidud uuringu kohaselt joob kraanivett juba 80% elanikest.
Kindel teenus ja tasemel teenindus
Soovime pakkuda võimalikult stabiilset, katkematut ja kliendi jaoks nähtamatut teenust, mistõttu pöörame tähelepanu oma tegevuste planeerimisele ning optimeerimisele. Kui ennetame ebamugavusi, ei pea tarbijad oma veevarustuse pärast muretsema ja tänu sellele väheneb ka erinevate kliendipöördumiste hulk.
Meil on hea meel, et suutsime võrreldes aastataguse ajaga lühendada keskmise veekatkestuse kestvust poole tunni võrra. 2017. aasta esimeses kvartalis vähenes võrreldes möödunud aasta sama perioodiga kirjalike kliendikaebuste arv. Samuti oli väiksem veesurve ja ummistuste ning sademevee ärajuhtimisteenusega seonduvate kliendikontaktide arv.
Soovime oma klienditeeninduse taset pidevalt tõsta. Selleks, et oleksime kättesaadavad igal ajal ja -kanalis, plaanime peagi avada ka mobiilse iseteeninduse. Mobiilirakendus muudab lihtsamate toimingute tegemise veelgi käepärasemaks ja innustab loodetavasti üha enamaid kliente eelistama mugavaid iseteeninduskanaleid.
Töökindluse tagavad investeeringud
Seoses sooja talvega oli kanalisatsioonitorustike ummistusi ja purunemisi käesoleva aasta esimeses kvartalis mõnevõrra rohkem, kui eelmise aasta samal perioodil.
Jätkame sihipäraseid investeeringuid, uuendades või asendades torustikke eelnevalt läbiviidud uuringute ja tegevusnäitajate põhjal, et tagada võrkude jätkuv töökindlus. 2017. aasta esimeses kvartalis rekonstrueerisime koostöös Tallinna linnaga Müürivahe tänava veetorustiku. Ettevõttel on plaanis alustada ka Odra ja Puhangu tänavate ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni rekonstrueerimist.
2017. aasta 1. kvartali tegevusnäitajad
Tegevusnäitaja | 2017 1 kv | 2016 1 kv |
Joogivesi | ||
Tarbija kraanist võetud vee kvaliteediproovide vastavus nõuetele | 100% | 100% |
Veekadu jaotusvõrgus | 13,73% | 17,51% |
Keskmine veekatkestuse kestvus kinnistu kohta tundides | 3,02 h | 3,49 h |
Reovesi | ||
Kanalisatsioonitorustike ummistuste arv | 195 | 188 |
Kanalisatsioonitorustike purunemiste arv | 39 | 26 |
Reovee puhastamise vastavus keskkonnanõuetele | 100% | 100% |
Klienditeenindus | ||
Kirjalike kaebuste arv | 9 | 11 |
Kliendikontaktide arv vee kvaliteedi teemal | 24 | 13 |
Kliendikontaktide arv veesurve teemal | 38 | 58 |
Kliendikontaktide arv ummistuste ja sademevee ära juhtimise kohta | 269 | 300 |
Kirjalike kontaktidele vastamine vähemalt 2 tööpäeva jooksul | 99,9% | 98,1% |
Lubaduste mittetäitmise arv | 3 | 0 |
Planeerimata veekatkestustest teavitamine | 100 % | 96,5% |
Riina Käi
AS Tallinna Vesi
Finantsdirektor
Tel: (+372) 62 62 262
riina.kai@tvesi.ee